• Feb17 HjS C IkkeKommetIgang

    Feb17 HjS C IkkeKommetIgang

  • Feb17 HjS F ViSesIfebruar

Aktuelt

Vi har alle et stort bevegelsespotensiale i oss, men greia er: Bruker vi ikke våre bevegelser går de i stå. For å motvirke dette trenger vi å sitte på gulvet, reise oss opp, hoppe eller svikte, løpe eller gå, trykke og dra. Vi trenger også å bevege oss i flere retninger. Det er vår definisjon av funksjonell trening.

Tøffere, holdbart og opplevelsesrikt. Tina Uppfeldt, treningsutvikler hos Friskis&Svettis Riks ser fire hovedtrender innenfor trening 2017.
- Jeg og mine treningsutviklingskolleger prøver å finne og teste så mange ulike innganger til trening vi bare kan. Vi leser forskningsrapporter og ser på statistikker,

F&S Norge og F&S Oslo har nylig fått et samarbeid med Oslo Maraton hvos F&S Oslo tilbyr løpegrupper rettet mot løpet.

Uansett nivå og ambisjoner er du velkommen til å bli med! På løpsmenyen til Oslo Maraton kan du velge mellom flere distanser; 3 for alle, 10 for Grete, halvmaraton (21 km) og maraton (42 km) - noe for enhver "smak"!

Gå til Aktuelt
Instagram
Utvalgte bilder fra

#friskissvettisnorge

Siste fra Facebook
			
Utvalgte bilder fra

#friskissvettisnorge