Vil du bedre din utholdenhet?

Vil du bedre din utholdenhet?

Liker du å sykle, men kanskje ikke på glattisen? Liker du å ta i, men selv vil bestemme hvor mye? Spinning er individuell kondisjonstrening i gruppe, og finnes i et flertall varianter, lengder og former av både distanse og intervalltrening. Dette for å treffe så mange som mulig, og gi store variasjonsmuligheter.

Spinning er en effektiv og oppbyggende kondisjonstrening der man enkelt tilpasser treningen til egen kapasitet. Lederen tar deg gjennom et variert «landskap» der du selv bestemmer nivå, følelse og trykk i pedalene. Du har kraften i bena og du føler pulsen stige med hvert tråkk. Musikken gir deg energi og lederen guider og pepper deg så at du orker hele veien.

Treningen kan være behagelig anstrengende eller skikkelig tøff, du velger!

Spinn distanse gir deg en fin harmonisk flyt, mens Spinn intervaller virkelig kan få flås og puls opp. Det finnes et flertall intervallformer å velge mellom; lang-, kort-, pyramide- og 4x4 intervaller. I en Spinn spurt trening får man kombinasjon av distanse og intervall. Limited Edition (treningsform på besøk) har vi i 2017 lagt opp til «Giro 4». På Giro 4 trener du mer sykkelspesifikt, og har kanskje et ritt i kikkerten.

Beste tråkket får man med sykkelsko på beina, med klikk, som passer inn i pedalene på spinningsykkelen. Men joggesko fungerer også bra.

Grunnet sykkelens utforming anbefaler vi at man bør være over 150 i høyde.

Se under for våre varianter innenfor Spinning.

Spinn distanse

Spinn soft

Spinn intervall

Spinn spurt

Limited Edition Giro 4

			
Utvalgte bilder fra

#friskissvettisnorge