Friskis&Svettis Riks
Friskis&Svettis Riks Friskis&Svettis Riks

Utnytt ditt bevegelsespotensiale

Vi har alle et stort bevegelsespotensiale i oss, men greia er: Bruker vi ikke våre bevegelser går de i stå. For å motvirke dette trenger vi å sitte på gulvet, reise oss opp, hoppe eller svikte, løpe eller gå, trykke og dra. Vi trenger også å bevege oss i flere retninger. Det er vår definisjon av funksjonell trening.

Friskis&Svettis har flettet inn funksjonell trening i nesten all vår trening. Liker du deg i styrkerommet? Be en trener i din forening om å hjelpe deg med å sette sammen et funksjonelt treningsopplegg. Liker du gruppetrening er dette noen eksempler på funksjonelle timer du kan prøve:

Sirkelfys - funksjonell, sportig trening i stasjoner
Sirkelfys soft - funksjonell trening i stasjoner
Core - funktionell träning med fokus på bålstabilitet
Core soft - for deg som vil utvikle holdning og stabilitet 
Flex - funksjonell trening med fokus på bevegelighet 
Flex soft - funksjonell og myk bevegelighetstrening 
Intervall Flex - tøff kombinasjonstime for kondisjon, styrke og bevegelighet 

Media

			
Utvalgte bilder fra

#friskissvettisnorge