Ida Westgaard

Ida Westgaard

15.august 2016

Høst kick

Boble8 rgb
Svoooosj så var sommerferien for de fleste snart over og høsten er i anmarsj. For mange er høsten en periode som betyr ny start. Man bare starter fordi man rett og slett har energien.Store avgjørelser blir små og  man finner tilbake til rutiner eller skaffer seg nye.

For deg som ikke har begynt å trene ligger en fantastisk høst sammen med Friskis&Svettis rett foran deg. Nye opplevelser, nye timer, ny inspirasjon, ny energi og nye venner er bare ett besøk unna en real treningsopplevelse.
Friskis&Svettis gir deg lystbetont, inkluderende og sunn treningsglede og vi er der for alle. Trente, utrente, for deg som trener ofte og for deg som trener lite og for deg som trener av og til.

For å se tilbudet der du bor gå inn på din nærmeste Friskis&Svettis forening for timeplan og priser.

For deg som er i gang med trening hos Friskis&Svettis; velkommen tilbake fra ferie. Kanskje du brukte sommeren til å koble helt av fra både jobb og trening eller kanskje akkurat sommeren var da du hadde tid til å trene. Uansett hva du har gjort i sommer gleder vi oss til en ny termin sammen med deg.


Med ønske om en fargerik og inspirerende høst!

 

 

En løpetur eller en tur ute i naturen kan være noe av det fineste som finnes. Frisk luft, solskinn og svette – alt på samme tid! Dessuten er det et perfekt supplement til gruppetrenings- timer og styrketrening. Tina Uppfeldt, treningsinsutvikler i Friskis&Svettis Riks, har listet opp åtte tips til deg som vil ha variasjon til din vanlige tur:

Ferietiden er her og det finnes ingenting som er riktig eller feil når det kommer til trening i sommerferien. Du har fri og kan være spontan, så hvorfor ikke bruke muligheten til å eksperimentere med dine vaner og rutiner?

Visste du at det nå finnes to Friskis&Svettis foreninger i Bergen? Det betyr at du får enda flere timer å velge mellom.
F&S Nordnes-Åsane er vår nyeste forening og de satser på lokalt samarbeid og engasjement. De har allerede rukket å starte opp med treninger i Nordneshallen.
Lykke til!

 

Ser du også fram til late sommerdager med ferie, sol og varme? Det har du fortjent, men husk at også kroppen må pleies gjennom sommeren. Og det er lettere enn du tror. Sett deg treningsmål gjennom sommeren og bruk de mulighetene du har rundt deg.

16.mai 2016

Friskis i toget

Nasjonaldag eller ei, det er sletts ikke alle som legger treningen på hylla av den grunn. Se opp for rullende annlegg og høye kneløft i 17.mai toget.
Hipp hipp hurra!

Alle kjenner på seg selv at kroppen er skapt for bevegelse. Fysisk aktivitet gir glede og utfoldelse, styrket selvfølelse og økt mestring, sosialt samvær og bedre helse.
En sprekere kropp bidrar til bedre ferdigheter, styrker skjelettet, øker muskelmasse og reduserer fettvev, og gir økt energi. Ref regjeringen.no

Vil du se hva trendene innen trening er kan du kikke på Tinas blogg, der Tina Uppfeldt, utviklingsansvarlig for trening hos Friskis&Svettis kan fortelle deg hva som gjelder akkurat nå. Det handler om holdbarhet, fokus og utfordrende.

 

 

9.mars 2016

Yoga

			
Utvalgte bilder fra

#friskissvettisnorge